Tato nizozemská značka vznikla v roce 1841, kdy dva bratři pokračovali v rodinné tradici obchodování a vyvážení textilu do celé Evropy. Historie značky C&A však má kořeny už ve 17. století. Logo firmy odráží jména zakladatelů firmy: C jako Clemens a A jako Auguste – to jsou jména bratrů, kteří začali s podnikáním v 19. století.
C&A online
V dnešní době je čím dál tím víc normální vyhledávat si informace o konkrétních věcech, které nás zajímají, na internetu. Proto ani pojem C&A online není cizí. O této značce se můžeme dozvědět hodně informací. Na Facebooku má tato stránka přes pět a půl milionu fanoušků. To dokazuje, že se společnost C&A zajímá o své zákazníky a neustále poskytuje čerstvé novinky, ať už ze světa módy, nebo zákulisí značky a také informace o připravovaných kolekcích a projektech, které má tato značka rozběhnuté. Za připomenutí stojí, že C&A podporuje ekologické výrobky. A právě proto se do své nabídky rozhodli přidat výrobky z ekologických materiálů. Od roku 2006 C&A nabízí kolekce z certifikované bio bavlny, což významně přispívá k životnímu prostředí. V roce 2009 C&A prodala zhruba 12,5 milionu kusů oblečení vyrobeného z organické bavlny. To číslo svědčí o tom, že lidem není jedno, co nosí a chtějí co nejvíce přispívat ke zlepšování životního prostředí všude na světě.
Internetový katalog C&A
Pojem C&A online můžeme spojit i s internetovým katalogem, který nabízí tato prestižní a ekologická značka. Při návštěvě internetové stránky si můžete vybrat jakoukoliv nabízenou kolekci, kde se nacházejí aktuální kousky, které najdete i v prodejně. Výhodou tohoto systému je, že si svůj oblíbený kousek můžete najít i z pohodlí domova. Také si na C&A online stránce můžete přečíst o velmi pestré a dlouhé historii, také o tom, kde se nacházejí kamenné prodejny této společnosti. A také se tam nacházejí nejbližší plánované události organizované značkou C&A.