Rok 1998 byl pro módní svět velmi významným rokem, protože právě tehdy vznikla mladým lidem dobře známá španělská módní značka Bershka. Nejdříve byla tato značka součástí módní společnosti Inditex a později se osamostatnila. Designerský tým značky Bershka se skládá z více než šedesáti odborníků, kteří se zajímají o potřeby svých zákazníků, protože se chtějí co nejvíce přiblížit k představám současné mladé generace, pro kterou tato značka tvoří. Ročně navrhnou a vytvoří přibližně čtyři tisíce různých výrobků, které jsou součástí vždy nových kolekcí.
Bershka prodejny
Jen dva roky po oddělení od módní společnosti Inditex vznikly nové Bershka prodejny. Přesný počet těchto nově vzniklých prodejen byl více než sto a tímto se definitivně značka Bershka dostala do popředí v módním světě. Dnes najdete Bershka prodejny ve více než šedesáti zemích po celém světě. Celkový počet prodejen se blíží až tisícovce, protože tato módní společnost Bershka touží být v blízkosti všech zákazníků a snaží se otevírat prodejny všude tam, kde nejsou. Celková prodejní plocha, na které jsou Bershka prodejny, je 338 000 m2. Bershka Česká republika má prodejny v Praze a Brně.
Vzhled prodejen
Bershka prodejny, které se nacházejí po celém světě, se vyznačují svou strategickou polohou a nápaditou architekturou. Nabízené kolekce jsou vidět už jen při průchodu kolem prodejny, které jsou velmi promyšleně uložené ve výkladu, protože právě na tom si tato společnost zakládá a věří, že právě to přitáhne zákazníky dovnitř. Bershka vybírá nejlepší strategická místa, kde umístí svoje prodejny. Vo vícero městech to jsou obchodní centra, ve kterých tato módní společnost nemůže chybět. Hudba, obrazovky, projekce, moderní design nábytku, osvětlení či moderní barvy, to všechno přispívá k modernímu a příjemnému vzhledu prodejny.
V každé z kamenných prodejen Bershka jsou jednotlivé sekce, které jsou rozdělené podle stylu. Sekce pro lidi, kteří preferují sportovní módu, společenskou, sekce určené pro muže nebo děti. Právě tyto sekce vám zaručují příjemnou a přehlednou atmosféru při nakupování.